Wczytuję dane...
FAQ Dropshipping
Lista często powtarzających się pytań i odpowiedzi:

1. Jak szybko wysyłacie Państwo zamówiony towar?

Z reguły maks do 48h od wpłynięcia zamówienia, większość wychodzi w ciągu 24h jednak dajemy sobie pewien margines. Czasem bywa że czegoś zabraknie np. ze względu na manko w magazynie, jednak są to sytuacje naprawdę sporadyczne.

2. Czy posiadacie Państwo osobę/osoby dedykowane do obsługi indywidualnego klienta?

Obsługujemy wielu klientów, jednak nie mamy kategoryzacji i przypisywania konkretnego pracownika indywidualnie do klienta.

3. Do której godziny musi być złożone zamówienie, żeby wysyłka wyszła jeszcze tego samego dnia?

Maks do godz. 9, ale zależy od aktualnej ilości zamówień. Poniedziałek maks do godz. 7.

4. Jakie formy dostarczenia zamówionego towaru do klienta posiadacie Państwo w swojej ofercie?

Paczkomaty, Kurier Inpost, Kurier DPD, Kurier DHL, Orlen Paczka, Poczta polska z tych przewoźników korzystamy więc nie trzeba składać zleceń. Jeśli zamówienie miałby odbierać inny kurier, należałoby dla bezpieczeństwa składać zlecenie odbioru.

5. Jaka jest polityka cenowa? Jakie rabaty otrzymujemy i od czego są one uzależnione?

Na wybrane marki na które posiadamy wyłączność możemy zaproponować lepszy rabat jednak po jakimś czasie współpracy i powtarzalności zamówień. Ogólnie w przypadku naszych produktów, sprzedając w granicach ceny sugerowanej zyskujecie Państwo naprawdę dobrą marżę. Staramy się aby nasi klienci racjonalnie zarabiali na dystrybuowanych przez nas produktach, oczywiście nie jesteśmy w stanie na wszystkie produkty w ofercie zaproponować tak korzystnych warunków jak na marki na które posiadamy wyłączność, więc marża w przypadku produktów których nie jesteśmy dystrybutorem/importerem zależy tylko i wyłącznie od Państwa.

6. Jakie są zasady w zakresie wzajemnych rozliczeń? Od czego one są uzależnione?

Pierwsze 2 tygodnie współpracy, minimum 10 zamówień - przedpłata. Po tym czasie istnieje możliwość włączenia 3 dniowego terminu płatności, po dłuższym okresie współpracy i braku zaległości w płatnościach termin może zostać wydłużony do 7 dni. Jakiekolwiek opóźnienia związane z płatnościami wiążą się z wyłączeniem kredytu kupieckiego i powrotu do przedpłat. Bardzo prosimy zwracać uwagę na terminy płatności i ich przestrzeganie.

Faktury wystawiamy w cyklach 1-2 dniowych tj. 3 zamówienia w ciągu 1-2 dni - 1 faktura, 2 zamówienia - 1 faktura itd...

Na wyraźnie życzenie klienta po kilku kilku tygodniach współpracy możemy przejść na rozliczenia w cyklach 3 lub 7 dniowych.
Taka możliwość dotyczy wybranych klientów, którzy przejdą pozytywną weryfikacją i cieszą się nienaganną opinią jeśli chodzi o terminowe płatności.

7. Czas i koszt wysyłki zakupionego towaru przez klienta,
Jeśli Państwa etykieta to koszt procesowania zamówienia 1,5 zł brutto , w przypadku wysyłki naszym kurierem standardowo 14 zł z zastrzeżeniem braku obsługi przesyłek pobraniowych w przypadku naszego kuriera, czas realizacji to z reguły 24-48h(większość wychodzi jednak w ciągu 24h)

8.Jaki jest koszt przesyłek i czy posiadają Państwo darmową dostawę, jeśli tak to od jakiej kwoty?
Darmową dostawę posiadamy tylko i wyłącznie przy wysyłce do Państwa magazyn od 500 zł brutto.

9. Czy posiadają Państwo panel B2B? Jakie warunki musimy spełniać, aby zacząć taką współpracę?
Tak jak najbardziej pod adresem https://aquaplanet.pl , jeśli chodzi o warunki to tak naprawdę musicie Państwo założyć konto,  wystawić produkty i rozpocząć sprzedaż.

10.Czy przyjmują Państwo zwroty i jak wygląda taki proces?
Zwroty przyjmujemy maksymalnie do 14 dni roboczych. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a jego opakowanie zewnętrzne powinno prezentować nienaganny stan, w innym przypadku zwrot nie będzie przyjęty a koszt jego odesłania/odbioru ponosi zwracający. 

Każdy zwrot powinien zawierać formularz zwrotu wraz z nr zamówienia złożonego w naszym panelu hurtowym oraz nr faktury wystawionej do tego zamówienia.


11. Czy posiadają Państwo plik xml do integracji/aktualizacji stanów magazynowych/aktualizacji cen ?

Tak udostępniamy zarówno plik xml oraz csv, służymy również pomocą w przypadku dodatkowych pytań dotyczących samego pliku. Jeśli w pliku brakuje danych, które ewentualnie mogłyby się Państwu przydać prosimy o kontakt, zweryfikujemy ewentualne możliwości uzupełnienia pliku o konkretne dane.